Умови гарантії
Зверніть увагу!
Виробник не несе відповідальність за пошкодження, викликані неправильним монтажем котла або ж недотриманням умов, викладених в Керівництві з експлуатації.
Експлуатація котла відповідно до Керівництва гарантує безпечну і надійну роботу опалювального обладнання.
Виробник надає гарантію:
- Герметичність теплообмінника котла з моменту запуску в експлуатацію – 3 роки;
- Автоматика котла, вентилятор – 1 рік.
- Теплоакумулятори – 2 роки.
Також є можливість продовжити гарантію додатково на 2 роки (після закінчення 3-ох річного терміну) за умови обов’язкового щорічного технічного сервісу котла фахівцями сервісної служби заводу-виробника або авторизованого сервісного центру. Для цього необхідно заповнити та відіслати на адресу заводу-виробника Акт проходження планового технічного сервісу (оплачується споживачем).
Послугу технічного сервісу ви можете замовити зателефонувавши за номером телефону 0 800 30 90 90
або в будь-якому авторизованому сервісному центрі вашого регіону.
Вартість щорічного технічного сервісу – 500 грн. + Транспортні витрати.
УВАГА! Для того, щоб мати можливість скористатися гарантійним сервісним обслуговуванням, вам потрібно відправити правильно заповнений контрольний талон і підтвердити повну комплектацію котла протягом двох тижнів з дати установки, але не пізніше двох місяців з дати покупки котла. Якщо ви цього не зробите, то втратите гарантію на теплообмінник і інші компоненти котла.
У разі втрати гарантії всі витрати на ремонт, деталі котла і виклик обслуговуючого персоналу оплачує покупець.
УВАГА! Виробник має право вносити зміни в конструкцію котла в рамках модернізації виробу. Ці зміни можуть не бути відображені в Керівництві, при цьому основні властивості виробу залишаться без змін.
УВАГА! Правильно заповнений і висланий за адресою виробника Контрольний талон є обов’язковою вимогою для проведення безкоштовного гарантійного ремонту.
Споживач втрачає право на гарантійний ремонт котла, а виробник не несе відповідальності у випадках:
- Якщо в Контрольному талоні не вказані: реєстраційний номер котла, дата покупки, печатки та підписи, дані покупця (ім’я, прізвище, адресу, номер телефону);
- Якщо порушені правила монтажу, експлуатації, обслуговування, транспортування та зберігання котла;
- Якщо котел експлуатується в умовах, які не відповідають технічним вимогам;
- Якщо котел не проходить профілактичне обслуговування;
- Якщо котел використовується не за призначенням;
- Якщо в конструкцію котла були внесені зміни, доопрацювання або ж використовувалися деталі, комплектуючі, не передбачені нормативними документами.
УВАГА! Гарантія не поширюється на пошкодження, викликані:
- Тиском теплоносія, який перевищує номінальний
- Перепадами напруги електромережі
- Атмосферними явищами
- Пожежею, повінню або затопленням котла